نوع موسيقي؟
 
خودت بيا تو،تا ببيني چه خبره!!
دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, :: 23:33 ::  نويسنده : كيميا
چه نوع موسيقي رو بيشتر دوست دارين؟رپ،پاپ،كلاسيك......

نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت23:51---15 آذر 1391
اول عاشق رپ...............بد پاپ............بدشم سنتي و كم هم راك

jigily
ساعت15:01---9 آبان 1391
راک اند رول و کانتری لینکت کردم حتما بهم سر بزن

ali
ساعت13:34---22 مهر 1391
salam bazam manam (ali) man har chi ke arzeshe goosh kardan roo dashte bashe goosh midam farghiyam nemikone che sabki bashe.

mahboobeh
ساعت23:32---19 شهريور 1391
پاپ مرسی ازوبلاگ قشنگت

saeed
ساعت22:06---10 مرداد 1391
سهلام سهلام صد تا سهلاممممم

پاپ از نوع ترکیه اش!!!


مرسی که گفتی یادم رفته بود از این به بعد باید اینجوری کنم.

میسیییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. اينجا ميتونين نظرتون رو در مورد همه چيز بگين. پس سريع برين و نظر بدين. منتظر نظراتتون هستم. دوستون دارم.
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 37927
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 112
تعداد آنلاین : 1